20150602

HEY JUNE



After three weeks of working 2/3 days a week on a lawyer's office, writing my bacheloressay and studying for three exams, I finally got my life back! I totally want to be active on the blog again, allthough I'll still be busy writing my bacheloressay. The month May was such a hectic one! I hope June will be a more relaxing month, with a lot of sunny days and fun stuff to happen ofcourse! I already made the apartment summerproof with some golden details. The calendar I got from Pinterest and just printed it out. The vase and the photo frame I already had; I only spray painted them. The sunglasses are from Ebay, love them! You can buy them here: CLICK! Hey June =).

__________

Na 3 weken: 2 tot 3 dagen per week werken bij een advocatenkantoor, het schrijven van mijn bacheloressay en het studeren voor 3 tentamens, heb ik eindelijk mijn leven terug! Ik wil zo graag weer wat actiever gaan bloggen, ook al ben ik nog steeds bezig met het schrijven van mijn bacheloressay. De maand mei was echt een hectische maand. Ik hoop dat juni wat relaxter gaat worden, met een hoop zonnige dagen en leuke gebeurtenissen natuurlijk! Ik heb het appartement alvast zomerklaar gemaakt met een aantal gouden details. De kalender heb ik van Pinterest gehaald en uitgeprint. De vaas en het fotolijstje had ik al; deze heb ik alleen goud gespoten met een spuitbus van de Action. De zonnebril is van Ebay, love them! Je kunt de zonnebril hier kopen: CLICK! Hey June =).


2 comments:

  1. Pretty pics, they very cute!!!

    ReplyDelete
  2. nice photos, love those sunnies <3

    www.chicpineapple.blogspot.com

    ReplyDelete