20150304

EBAY WEDNESDAY: FLORAL JUMPSUIT


In this Ebay Wednesday I will review this floral jumpsuit for you. Too bad, I do not have any good outfitposts with me wearing it, so this will have to do.. I paid $13,98 for the jumpsuit. The link I bought it from doesn't exist anymore, so I will give you another link instead: CLICK
__________

In deze Ebay Wednesday zal ik deze floral jumpsuit reviewen. Jammer genoeg heb ik er niet echt een goede outfitfoto van, dus hier moeten jullie het maar mee doen. Ik heb $13,98 betaald voor de jumpsuit. De link waar ik de jumpsuit gekocht heb, bestaat niet meer, dus zal ik jullie een link van een andere verkoper geven: CLICK.


If you are thinking about buying this jumpsuit, I just got one advice for you: BUY IT! It's perfect for holidays. Everytime I didn't know what to wear in Thailand, I grabbed this jumpsuit and I was ready to go. This jumpsuit is on my list of best Ebay buys; enough said ;-)!

SIZE
Normally I'm wearing a size S or M. This jumpsuit I ordered in a size M and it fits me perfectly. A size S would be too small for me. As the jumpsuit arrived I couldn't get the zipper at his lowest point. Because of that I couldn't fit in. Luckily the zipper problem is solved as I used the zipper more.

MATERIAL
The jumpsuit is made from Polyester and is dubble lined. The quality is very good.
__________

Als je aan het twijfelen bent om deze jumpsuit te bestellen, kan ik je een advies geven: KOOP HEM! De jumpsuit is perfect voor vakanties. Elke keer als ik in Thailand niet wist wat ik moest dragen, greep ik naar de jumpsuit en was ik klaar om te gaan. Dit is zeker een van mijn beste aankopen van Ebay. Dat zegt genoeg ;-)!

MAAT
Normaal gesproken draag ik een maat S of M. Deze jumpsuit heb ik gekocht in een maat M en hij past perfect. Een maat S zou voor mij te klein geweest zijn. Toen de jumpsuit aankwam kreeg ik de rits niet op zijn laagste punt, waardoor ik er niet in kon komen. Gelukkig is het rits-probleem opgelost. Ik moest de rits gewoon nog even wat soepeler maken.

MATERIAAL
De jumpsuit is gemaakt van Polyester en is dubbel gevoerd. De kwaliteit is erg goed.


2 comments: