20150309

TO THE MARKET


Coat - Ebay/High waisted jeans - H&M/Top - Vintage/Heels - Primark/Bag - Thailand

 Hello my loves! Spring is coming and what better way to celebrate, than by getting some new flowers to brighten our home. This pictures were made on Saturday when my BF and I were going to the market. We bought some candy and some flowers. I also bought a new lipgloss at Hema. I will show you that one later! Have a nice day! xx
__________

Hallo lieverds! De lente komt eraan en hoe kun je dit het beste vieren? Door verse bloemen te kopen om je huis mee op te vrolijken, natuurlijk! Deze foto's zijn gemaakt op zaterdag toen mijn vriend en ik naar de markt gingen. Hier hebben we snoep gekocht en bloemen. Ik heb ook een nieuwe lipgloss gekocht bij de Hema. Hier zal ik later over posten. Have a nice day! xx

4 comments:

  1. Jaa, tijd voor bleomen! Wat een leuke outfit :)

    ReplyDelete
  2. Je hebt een mooie outfit aan. Wat een mooie bloemen!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie look! Ik vind je schoentjes echt super leuk staan!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit en ik houd ook zo van bloemen!

    ReplyDelete