20150119

MAX FACTOR: 100 YEARS


When I went to the drugstore last week to buy a new mascara I got this cute Max Factor package for free. Apparently, Max Factor exists for already 100 years. Wow! What is in the package?

__________

Vorige week ging ik naar de Kruidvat om een nieuwe mascara te kopen. Toen ik bij de kassa kwam om af te rekenen, kreeg ik dit leuke Max Factor pakketje er gratis bij. Max Factor bestaat alweer 100 jaar. Wow! Wat zit er allemaal in het pakketje?



The package contains a Max Factor Masterpiece Transform Mascara, a Max Factor Max Effect Mini Nailpolish and a coupon to buy a Max Factor Lipfinity Lipstick with €10,- off.

__________

Het pakketje bevat een Max Factor Masterpiece Transform Mascara, een Max Factor Max Effect Mini Nagellak en een coupon waarmee je €10,- korting kan krijgen bij het kopen van een Max Factor Lipfinity Lipstick.


About the mascara: I didn't use it yet, because it's a brown/black mascara, and I'm usually more a black mascara kind of girl. However, my sister did try it out and she liked it! I do really like the application brush/comb already.

About the nailpolish: In the last picture you can see me wearing the nailpolish. I really like the color! When applying this nailpolish, you only need one layer and it dries pretty fast, so it's perfect for when you are in a hurry and you just want to polish your nails really fast.

__________

Over de mascara: Ik heb de mascara zelf nog niet gebruikt, omdat het een bruin/zwarte mascara is en ik draag gewoonlijk alleen zwarte mascara. Mijn zusje heeft de mascara al wel gebruikt en zij was tevreden! Het borsteltje/kammetje om de mascara mee aan te brengen bevalt me al wel.

Over de nagellak: In de laatste foto kun je me de nagellak zien dragen. Ik vind de kleur heel mooi! Bij het aanbrengen van deze nagellak heb je maar 1 laagje nodig en hij droogt behoorlijk snel. Perfect dus als je haast hebt en toch even snel je nagels wilt lakken.

No comments:

Post a Comment